
YÖNETİCİ KOÇLUK VE MENTÖRLÜK
STAFF, firma ve kuruluşların sürdürülebilir büyüme süreçlerinde, strateji ve hedeflerin belirlenmesinde, üst yönetim ekibi üyelerine ve üst yönetim rollerine hazırlanan orta kademe yöneticilere bire bir ve kişiye özel koçluk ve mentörlük desteği ile profesyonel gelişimlerini destekler.
Koçluk Nedir?
Koçluk, istenen performansa ulaşmak için koç (coach) ve danışan (coachee) arasında kurulan planlı bir gelişim ilişkisidir.
Bireylerin ya da kurumların, olmak istedikleri konumla, bulundukları konum arasındaki mesafeyi geleceğe odaklanarak ve eyleme geçerek kapatan kişisel gelişim ve performans artırma sürecidir.
Koçluk Süreci;
- Başlangıç ve Tanışma
- Hedef Belirleme
- Değerlendirme ve Analiz
- Strateji Geliştirme
- Gelişim ve Öğrenme
- Engelleri Aşma ve Motivasyon
- Değerlendirme ve Kapanış
Mentörlük Nedir;
Mentörlük, deneyimli bir kişinin (mentör), genellikle daha az deneyime sahip bir kişiye (menti) rehberlik ettiği ve ona destek sağladığı bir öğrenme ve gelişim sürecidir.
Mentörlük Süreci;
- Mentör ve Menti Seçimi
- Hedef Belirleme
- Düzenli İletişim
- Bilgi Transferi ve Deneyim
- Değerlendirme ve Geri Bildirim
- Sürekli Gelişim
- Açık İletişim